.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
توهین یا تشویق ؟
میثم کاوه
توهین یا تشویق ؟

هواداران نساجی مازندران خود را برای بازی این تیم با استقلال اهواز در تاریخ 3 دی ماه آماده می کنند . بازی که با حضور نادر دست نشان کاپیتان افسانه ای این تماشاگران به عنوان سرمربی تیم استقلال اهواز می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد .
با آنالیز هواداران فوتبال دوست مازندرانی و قائم شهری در بازی های گذشته ، می توان پیش بینی کرد که سکوهای استادیوم شهید وطنی در این روز به 3 شاخه تقسیم شود .

»»» گروه اول تماشاگرانی خواهند بود که با هدایت قدیمی ترین لیدر هواداران نساجی تنها به تشویق تیم خود می پردازند و حتی از این عده تشویق نادر دست نشان به عنوان فوتبالیست و مربی قدیمی شهرشان هم انتظار خواهد رفت . این عده در تمامی بازی های گذشته نشان دادن اهل توهین به بازیکنان تیم حریف و حتی داوران نیستند .

»»» گروه دوم را تماشاگرانی تشکیل می دهند که احتمالا تحت جوسازی تعدادی خاص از لیدرهای! نساجی که از دیرباز با نادر دست نشان مشکل داشته اند ، قرار خواهند گرفت . پیش بینی حرکات و شعار های آنها در حین بازی نمی تواند زیاد سخت باشد !!! ( احتمالا توهین هم در مجموعه شعارهای آنان قرار خواهد داشت . )

»»» ولی گروه سوم ، تماشاگرانی خواهند بود که آرزوی برد استقلال را در این بازی می کنند . البته این گروه خود به 2 قسمت تقسیم خواهند شد :
1 - هواخواهان و طرفداران مدیران سابق نساجی که از شکست های این تیم در برابر هر حریفی به دلایل خاص خودشان شاد می شوند .
2 - هواداران و طرفداران شخص نادر دست نشان که بی شک از برد تیم استقلال اهواز خوشحال تر از برد تیم نساجی خواهند شد .

با این تفاسیر انتظار نمی رود در بازی روز 3 دی هوادارانی خارج از این سه مجموعه وارد استادیوم وطنی شوند .
تقسیم بندی تماشاگران از دید نگارنده این مطلب به این دلیل است تا بیشتر به اهمیت این بازی بپردازیم تا از ابتدا به مسئولین برگزار کننده این بازی مهم هشدار داده باشیم که جلوی تعرضات و تحرکات احتمالی بعضی از هواداران نساجی در این بازی گرفته شود تا به تخریب چهره شخصی که به نوعی آبروی فوتبالی شهر قائم شهر می باشد منجر نگردد . مدیران هیات فوتبال شهرستان قائم شهر و باشگان نساجی می بایست برای این بازی برنامه ریزی های مدونی را انجام دهند تا این بازی با آرامی و بدون حاشیه به پایان برسد .
اما ...
در ادامه بیشتر در مورد گروه دوم هواداران صحبت خواهیم کرد ...

چرا این هواداران نساجی اختیار تصمیم گیری های خود را در حین بازی به دیگران می سپارند ؟
اینکه در کار های خوب و شایسته از کسانی که چهره ای شاخص در بین مردم دارند ، تبعیت کنیم ، گفته بزرگان دین مان است و در آن شکی نیست ولی چرا باید در این آب گل آلود ، ماهی های دیگران شوید ؟
امیدواریم این بازی تکرار تراژدی تاسف بار سال گذشته بین دو تیم نساجی و نفت تهران نشود که تا مدت ها ابزاری برای تخریب فرهنگ بالای هواداران نساجی توسط عده ای خاص شده بود .

ای کاش وقتی قصد ورود به استادیوم را داریم با خود کمی فکر کنیم که چرا به آنجامی رویم ؟ برای توهین به دیگران یا برای تشویق تیم خود ؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

hesam 27 آذر 1389
مرســــــــی
نا شناس 28 آذر 1389
سلام

یک سوال جلاب شما کارشناس ورزشی یا هوادار یا ....

راستی اقای رئیس سایت به مردوم بگویید کسی که قرار است نظر کارشناسی بدهد اول خود را معرفی کند بد تحلیل کند چون اینگونه بهتر است


ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.